Moduły EGR zaczęto montować w samochodach marki BMW po to, aby w znacznym stopniu ograniczyć stopień emisji spalin, które powstają w czasie pracy silnika wysokoprężnego. Oczywiście tego rodzaju moduły wytwarzane są przez specjalistów BMW z najwyższej klasy materiałów, jednak specyfika ich pracy przyczynia się do stosunkowo szybkiego zużywania tych urządzeń. Na wskutek zużycia mogłoby dojść do drobnej usterki, jednak płonące BMW na wskutek samozapłonu układu EGR w żadnym wypadku nie należy do prawdopodobnych następstw awarii. Płonące BMW nie powinno martwić kierowców, gdyż koncern prowadzi odpowiednią akcję techniczną.

Sprzedaż używanych pojazdów widłowych
Wydajne i doskonale przystosowane do pracy zarówno na otwartych, jak i na zamkniętych przestrzeniach, wózki widłowe (Wrocław) wzbogacają ofertę firmy Bintech, proponującej pojazdy nowe i używane. Wersje używane...