Moduły EGR zaczęto montować w samochodach marki BMW po to, aby w znacznym stopniu ograniczyć stopień emisji spalin, które powstają w czasie pracy silnika wysokoprężnego. Oczywiście tego rodzaju moduły wytwarzane są przez specjalistów BMW z najwyższej klasy materiałów, jednak specyfika ich pracy przyczynia się do stosunkowo szybkiego zużywania tych urządzeń. Na wskutek zużycia mogłoby dojść do drobnej usterki, jednak płonące BMW na wskutek samozapłonu układu EGR w żadnym wypadku nie należy do prawdopodobnych następstw awarii. Płonące BMW nie powinno martwić kierowców, gdyż koncern prowadzi odpowiednią akcję techniczną.
Kiedy warto stosować zestaw naprawczy do opon
Coraz częściej, szczególnie w nowszych samochodach zamiast opony zapasowej / dojazdowej dołączany jest zestaw naprawczy do opon. Jest to puszka wraz z wężykiem, którego końcówkę podłącza się do wentyla opon...